2 Mayıs 2013 Perşembe

keçe kapı süsü


YAĞMURUMUN ODASI İÇİN YAPTIĞIM KEÇE KAPI SÜSÜM..İLK YAPTIĞIM KAPI SÜSÜNE GÖRE BİRAZ DAHA DÜZENLİ OLDU SANIRIM..

DENİZ MAKARNASINI İPLE SARARAK ARKA TABANINI OLUŞTURDUM VE SÜSLEDİM.ŞEKİLLER İÇİN  İNTERNETTEN ÇIKTI ALDIM. KARTONLARA ÇİZEREK  KALIP HALİNE GETİRDİM.
GERİSİ KES VE DİK.

İNCE KEÇELERİ ÇİFT KAT KESİYORUM VE İSTEDİĞİM RENKTE İPLERLE DİKİYORUM.İÇİNİ ÇOK AZ BONCUK ELYAFLA DOLDURDUKTAN SONRA YAPIŞTIRIYORUM...

YAPIŞTIRMA İŞLEMİNİ SİLİKON TABANCASIYLA YAPTIM.FAKAT ÇOK İÇİME SİNMEDİ.KUMAŞ YAPIŞTIRICISI TERCİH EDİLEBİLİR.

gamzeli tarifler

gamzeli tarifler



2 yorum:

  1. Merhaba canım,
    Bloğun hayırlı olsun çok beğendim. Süslere de hayran oldummm...Canım bloğunu takibe aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.bende takibe alıyorum.sizede güzel paylaşımlar.

    YanıtlaSil